Search this website

Close me


sobota, listopad 18, 2017
Projekty / Badania i publikacje

Badania i publikacje

  

Studenckie Czasopismo FLOW SCM

 

1. Flow nr 1

2. Flow nr 2

3. Flow nr 3

4. Flow nr 4

5. Flow nr 5

6. Flow nr 6

7. Flow nr 7

8. Flow nr 8

 Zachęcamy do lektury! :)

 


 

 

 Podsumowanie działalności naukowej członków SKN SCM w roku 2016

 

 

1. Bogusz Oktawia, Wpływ digitalizacji na zarządzanie łańcuchem dostaw, III Konferencja SKN SCM, 12.04.2016 r.

2. Mikołajczyk Patryk, Rozwój produktów polskiego przemysłu elektromaszynowego na przykładzie przedsiębiorstwa Pesa Bydgoszcz S.A., III Konferencja SKN SCM, 12.04.2016 r.

3. Mikołajczyk Patryk, Zięba Magda, Nowe Centrum Łodzi - pionierski projekt wspierający implementację idei zrównoważonego transportu w Polsce, VIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa Student Maritime Conference, Wydawnictwo Akademii Morskiej w Gdyni, s. 147-160.

4. Mikołajczyk Patryk, Jakub Skoczek, Wojtowicz Aleksander, Amazon.com – ikona e-commerce, Kołomania WZ, 28.04.2016 r.

5. Wojtowicz Aleksander, Subtropolis jako alternatywa dla tradycyjnych metod składowania zapasów, III Konferencja SKN SCM, 12.04.2016 r.

6. Zięba Magda, Internet Fizyczny jako przełomowa inicjatywa w zarządzaniu łańcuchami dostaw, III Konferencja SKN SCM, 12.04.2016r.


 

Podsumowanie działalności naukowej członków SKN SCM w roku 2015

1. Bogusz Oktawia, Cyfrowy przepływ informacji w zarządzaniu transportem międzynarodowym, II Konferencja SKN SCM, 21.04.2015 r.

2. Brzeziński Jakub, Ograniczenie ryzyka w międzynarodowym obrocie towarowym – inicjatywa AEO, „III Łódzka Konferencja Logistyczna - Odpowiedzialność w logistyce”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2015, s. 39-46.

3. Brzeziński Jakub, Ocicka Barbara, Role of Logistics providers in resilient supply chain, “Logistyka”, Instytut Logistyki i Magazynowania, 2015, s. 5605-5608.

4. Chmielowska Katarzyna, Ekologistyka w gospodarce miasta i regionu, „III Łódzka Konferencja Logistyczna - Odpowiedzialność w logistyce”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2015, s. 124-132.

5. Dolat Przemysław, Orkiestracja globalnego łańcucha dostaw – fenomen Li&Fung, „Logistyka”, nr 2, 2015.

6. Mikołajczyk Patryk, Koncepcja Centralnego Portu Lotniczego dla Polski. Szanse i zagrożenia, II Konferencja SKN SCM, 21.04.2015 r.

7. Wojtczak Arkadiusz, Wyzwania i najlepsze praktyki w logistyce kontraktowej w międzynarodowych łańcuchach dostaw, II Konferencja SKN SCM, 21.04.2015 r.

8. Zięba Magda, CSR najlepszą praktyką w branży odzieżowej na przykładzie grupy Inditex, „III Łódzka Konferencja Logistyczna - Odpowiedzialność w logistyce”, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 2015, s. 58-66.

9. Zięba Magda, Fashion supply chain management na przykładzie marki ZARA, II Konferencja SKN SCM, 21.04.2015 r.

 

 


 

III Łódzka Konferencja Logistyczna

W dniach 9-10 kwietnia 2015 roku na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym Uniwersytetu Łódzkiego, odbyła się III Łódzka Konferencja Logistyczna pt.:  „Odpowiedzialność w logistyce”. W wydarzeniu tym wzięło aktywny udział troje naszych członków, których referaty zostały opublikowane w monografii naukowej podsumowującej Konferencję.

Przedstawiamy zagadnienia przez nich opracowane i serdecznie gratulujemy.

Jakub BRZEZIŃSKI - Ograniczanie ryzyka w międzynarodowym obrocie towarowym – inicjatywa AEO

Katarzyna CHMIELOWSKA - Ekologistyka w gospodarce miasta i regionu

Magda ZIĘBA  - CSR najlepszą praktyką w branży odzieżowej na przykładzie grupy INDITEX

 


 

Dni Jakości w Gdyni, 27-28.02.2014 r.

W dniach 27-28 lutego 2014 r. w Gdyni odbyły się Trzecie Studenckie Dni Jakości, hasłem przewodnim konferencji był „Wpływ innowacji na rozwój towaroznawstwa w XXI w”.

Podczas konferencji swój artykuł pt. „Czynniki determinujące jakość produktu dla producenta i konsumenta” zaprezentował członek naszego koła Przemek Dolat. W artykule przedstawiono problematykę rodzajów jakości w zależności od produkowanego dobra. Zwrócono uwagę na jakość z punktu marketingowego i technicznego. Szczegółowej analizie zostały poddane czynniki budujące jakość produktu podczas produkcji. Opisany został również sposób oceniania jakości wyrobu przez klienta. 

Czytaj więcej  


 

Zachęcamy do lektury artykułu członka naszego KołaPrzemysława Dolata w Eurologistics!

Jakość obsługi powinna stanowić rdzeń wszystkich działań podejmowanych przez firmy logistyczne i kurierskie. Zadaniem przedsiębiorstwa jest sprostać oczekiwaniom klienta w taki sposób, aby go usatysfakcjonować i sprawić, że będzie on chciał ponownie skorzystać z usług danej firmy.


czytaj więcej

 


 

Członkowie Koła prowadzą badania, których wyniki są przedstawiane w publikacjach oraz podczas wystąpień konferencyjnych i seminaryjnych. W przyszłości Koło będzie dążyć do realizacji badań we współpracy z przedsiębiorstwami. Badania zapewnią ciągły rozwój naukowy członków naszego Koła, a niektórzy będą dążyć do podjęcia studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania.